Ohuella langalla -sarja on kuvattu Malmössä. Malmö on Ruotsin kolmanneksi suurin kaupunki.

Ohuella langalla kertoo Malmön poliisista

Ohuella langalla tv-sarja on noussut Ruotsissa suureen suosioon. Sarjaa on kuvattu tähän mennessä 10 jaksoa.

Ohuella langalla -sarjassa kerrotaan poliisin työstä ja vapaa-ajasta Etelä-Ruotsissa. Sarjan tapahtumat sijoittuvat Malmöhön. Malmö sijaitsee Skånessa. Malmö on tullut tunnetuksi viime vuosina jengien väkivallasta ja ongelmista maahanmuuttajien kanssa.

Sarjassa seurataan kuuden eri poliisin elämää. Ihmisten työ ja arkielämä sekoittuvat toisinaan.

Ohuella langalla -sarjan ensimmäisen kauden jaksot voi katsoa Yle Areenassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.