39-vuotias Nina Persson on Ruotsin kansainvälisesti tunnetuimpia poptähtiä. Hän asuu nykyisin New Yorkissa.

Nina Persson selvisi syövästä

Nina Persson tunnetaan The Cardigans -yhtyeen laulajana. Tammikuun lopulla hän julkaisee soololevyn Animal Heart.

Nina Persson tunnetaan The Cardigans -yhtyeen laulajana. Keskiviikkona hän julkaisee soololevyn Animal Heart. Persson palaa pitkän tauon jälkeen musiikin pariin. Ruotsalaislaulajan vetäytyminen musiikista johtui osittain terveysongelmista. Laulajatar sairastui muutama vuosi sitten kohdunkaulan syöpään. Nyt hän on parantunut vakavasta sairaudesta.

Uudella levyllä kuullaan poppia, joka on saanut vaikutteita tanssimusiikista, soulista ja diskosta. Levy kuulostaa hiukan 1980-luvun musiikilta.

The Cardigansin viimeisimmästä levystä on kulunut jo yhdeksän vuotta. Yhtye on tauolla.

Nina Persson esiintyy Helsingin Tavastia-klubilla 3.2.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste