Netflixillä on koko maailmassa yli 200 miljoonaa tilaajaa. Netflix on suosittu myös Suomessa.
Tanskalaisen tutkimuksen mukaan Netflixiä katsoi viime vuonna lähes 70 prosenttia suomalaisista vastaajista. Yle Areena oli lähes yhtä suosittu palvelu.
Muita suosittuja suoratoistopalveluita ovat Youtube, Ruutu, MTV-palvelu, C More, Viaplay ja Disney+.
Tutkimuksen mukaan koronapandemia vaikutti viime vuonna paljon suoratoistopalveluiden käyttöön. Suoratoiston suosio lisääntyi viime vuonna paljon.
Suoratoistopalvelu on niin sanottu striimauspalvelu internetissä. Suoratoistopalvelusta voi katsoa tv-sarjoja ja elokuvia. Suoratoistopalvelusta voi katsoa sarjoja ja elokuvia silloin, kun itselle sopii. Netflix on maksullinen palvelu. Netflixin halvin hinta on 7,99 euroa kuukaudessa.
Lähde HS

se on hyvää tekistijä