Miley Cyrusista tuli julkkis jo teini-iässä.

Miley Cyrus esiintyy Suomessa

Amerikkalainen laulaja Miley Cyrus saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen.

Poptähti nousi julkisuuteen teini-ikäisenä Disneyn Hannah Montana -tv-sarjassa.

21-vuotias Miley Cyrus on julkaissut neljä albumia. Niistä tuorein on nimeltään Bangerz. Se ilmestyi viime syksynä. Viime aikoina Miley on kerännyt huomiota sekavalla käytöksellään ja vähäpukeisella esiintymisellä.

Miley Cyrus esiintyy Helsingin Areenassa sunnuntaina 1. kesäkuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste