Mikael Gabriel

Mikael Gabriel palasi musiikkiin

Mikael Gabriel palasi tauolta. Laulaja oli vuoden pois julkisuudesta.

Mikael Gabriel on viettänyt viimeisen vuoden golfkentillä. Laulaja kertoo, että golfin lisäksi hän matkusteli ja harrasti nyrkkeilyä. Mikael Gabriel on viettänyt paljon aikaa Japanissa.

Mikael Gabrielin uuden kappaleen nimi on Löytäjä saa pitää. Hän julkaisee uuden levyn tänä vuonna.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste