Suosittu näyttelijä Lauri Tilkanen esittää elokuvassa Olavi Virtaa.

Mestarillisen laulajan elämäkerta

Ohjaaja Timo Koivusalon uusi elokuva kertoo Suomen kaikkien aikojen suosituimmasta laulajasta Olavi Virrasta.

Olavi Virta oli laulaja ja näyttelijä. Hän on eniten levyttäneitä suomalaisia laulajia. Virta levytti vuosina 1938–1961 yli 600 laulua. Virta tunnetaan erityisesti tangon taitajana.

Olavi Virta kuoli vuonna 1972. Hänen elämänsä oli kova. Hän nousi maineeseen ja sai paljon rahaa. Loppuvuosina Virta kärsi pahoista terveysongelmista ja alkoholismista. Loppu ei ollut kaunis.

Koivusalo on ohjannut elokuvan laulajasta, jota suomalaiset rakastavat.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Mestarillisen laulajan elämäkerta”

  1. H&M

    Oli hyvä elokuva :)

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste