Careyn levyjä on myyty yli 200 miljoonaa kappaletta. Carey on kaikkien aikojen myydyimpiä artisteja. Hän on erityisen suosittu kotimaassaan Yhdysvalloissa. Viime vuosina Carey on esiintynyt pelkästään Las Vegasin suurien yökerhojen lavoilla. Carey on toiminut myös laulukilpailu American Idolin tuomaristossa.
Carey tunnetaan vaativasta eli diivamaisesta luonteestaan. Hänen kiertue-elämänsä on hyvin mukavaa ja erittäin kallista.
Mariah Carey esiintyy Sweet Sweet Fantasy -kiertueellaan Helsingin Areenassa 4. huhtikuuta.

Itsetietoinen Mariah Carey on maailman tunnetuimpia naislaulajia.
Mariah Carey Suomeen
Mariah Carey on maailman tunnetuimpia naislaulajia. Hän kosenrtoi tänä keväänä ensimmäistä kertaa Suomessa.
Mitä mieltä olit jutusta?
Kommentoi
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.