Marco Bjurströn on suosittu juontaja. Nykyisin hän on myös ohjaaja.

Marco Bjurström ohjaa musikaalin

Marco Bjurström ohjaa musikaalin, joka esitetään Turussa syksyllä. Musikaalissa kuullaan saksalaisen säveltäjän Kurt Weillin musiikkia.

Marco Bjurström on ohjaaja ja koreografi. Hänet tunnetaan kuitenkin parhaiten tv-ohjelmista, kuten Bumtsibum.

Viime vuosina Bjurström on ohjannut useita musikaaleja ja oopperaesityksiä. Turun esityksen nimi on Berliinistä Broadwaylle. Esityksen on tilannut turkulainen Saaristo-ooppera.

– On erittäin hienoa, että pääsen tekemään pienimuotoisen musikaaliesityksen. Laulajat ja muusikot ovat tässä esityksessä pääosassa. Suuria lavasteita ei ole, Marco Bjurström sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa.

Musikaalin ensi-ilta on Turun kaupunginteatterissa lokakuussa.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste