Riku Rantala (vasemmalla) ja Tuomas ”Tunna” Milonoff.

Madventures seikkailee Suomessa

Riku Rantala ja Tunna Milonoff ovat tehneet uuden Madventures-sarjan. Uudessa sarjassa tutustutaan kotimaan ihmeellisiin asioihin.

Suosittu matkailuohjelma Madventures palasi televisioon tänä keväänä. Madventures-kaksikko Tuomas Milonoff ja Riku Rantala seikkailevat uudessa sarjassa Suomessa.

Madventures Suomi on jo sarjan neljäs kausi. Sarjan edellisestä kaudesta on kulunut paljon aikaa. Se esitettiin 11 vuotta sitten.

Nelonen esittää Madventuresia tiistaisin kello 21. Sarjan voi katsoa myös suoratoistopalvelu Ruudussa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste