Madonna tulee Suomeen

Madonna on edelleen suosiossa.

Maailman tunnetuimpiin poplaulajiin lukeutuva Madonna esiintyy elokuussa Suomessa. 53-vuotias Madonna esiintyy 12. elokuuta Helsingin
olympiastadionilla.

Madonnan uusi levy julkaistiin maaliskuun lopussa. Levyn nimi on MDNA, ja siinä kuullaan sykkivää konemusiikkia. Levy on menestys. Se nousi heti ilmestymisensä jälkeen
latauslistojen kärkeen peräti 50 eri maassa. Levyltä julkaistu single Gimme All Your Luvin’ on radiohitti.

Uusi albumi on Madonnan kahdestoista. Hänen ensimmäinen levynsä julkaistiin vuonna 1983, 29 vuotta sitten.

Madonna on esiintynyt Suomessa vain kerran aiemmin. Hän esiintyi noin 90 000 katsojan edessä Helsingin Jätkäsaaressa vuonna 2009.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste