Sebastian Rejman (oikealla) esittää Euroviisuissa Daruden (vasemmalla) laulun Look Away.

Sebastian Rejman (oikealla) esittää Euroviisuissa Daruden (vasemmalla) laulun Look Away.

Look Away Euroviisuihin

Suomen laulu Euroviisuissa on Daruden Look Away.

Look Away sai eniten kannatusta äänestyksessä maaliskuun alussa. Laulu kehottaa ratkaisemaan maailman suuria ongelmia.

Eurovision laulukilpailu pidetään Israelissa toukokuussa. Monet vaativat, että Euroviisuista täytyy jäädä pois, koska Israel sortaa palestiinalaisia.

– Se on hankala asia. Tietenkin vastustan ihmisoikeuksien rikkomuksia. Mutta se ei liity Euroviisuihin. Musiikki on minulle yhdistävä tekijä, pohtii Darude.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste