Lauri Tähkä kuuluu Suomen suosituimpiin artisteihin.

Lauri Tähkä kuuluu Suomen suosituimpiin artisteihin.

Lauri Tähkä henkilökohtaisena

Lauri Tähkän naama tunnetaan koko Suomessa.

Kaksi vuotta sitten mies lopetti pitkän yhteistyön huippusuositun Elonkerjuun kanssa. Menestys ei loppunut.

Tähkän toinen soololevy on nimeltään Hurmaan. Levyllä Tähkä tuntuu olevan aikaisempaa henkilökohtaisempi.

– Levyn tekstit ovat itse koettuja. Albumi on päiväkirjamainen, sen teema on rakkaus.

Tähkä on todennut lehtihaastattelussa, että hänen elämänsä suurin pettymys oli avioero.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste