Kuvassa on presidentti Traja Halonen ja Kauneimmat joululaulut -tapahtuman juliste.

– On tärkeää, että kehitysmaiden naisten asema paranee, sanoo presidentti Tarja Halonen.

Laula ja auta kehitysmaiden äitejä

Kauneimmat joululaulut -tapahtuma on jälleen alkanut kirkoissa.

Yhteislaulutilaisuuksissa kerätään rahaa kehitysmaiden äitien hyväksi. Tilaisuudet jatkuvat loppiaiseen 6. tammikuuta asti.

Yhteislaulutilaisuudessa saat pienen joululauluvihkosen.

Suurin osa lauluista on vanhoja rakastettuja joululauluja. Presidentti Tarja Halonen on tämän vuoden tapahtuman suojelija. Tilaisuuksien ajat ja paikat löytyvät verkosta osoitteesta www.kauneimmatjoululaulut.fi

 

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste