Lana Del Rey on yhdysvaltalainen laulaja ja malli. Hänen tyylinsä muistuttaa klassisia vanhanajan Hollywood-tähtiä.

Lana Del Rey on kuin vanhanajan tähti

Lana Del Rey on salaperäinen amerikkalainen laulaja. Hän on vaihtanut nimensä ja keksinyt elämäntarinansa.

Lana Del Reyn ensimmäinen varsinainen levy Born To Die julkaistiin pari vuotta sitten. Siitä tuli iso hitti sekä Yhdysvalloissa että Euroopassa. Laulajattaren toisen levyn nimi on Ultraviolence. Se julkaistiin kesäkuussa.

Lana Del Reyn musiikki on tarttuvaa Kalifornia-poppia, jossa on synkkiä sävyjä. Kappaleiden tumma sävy tuo mieleen tv-sarja Twin Peaksin ohjaajan David Lynchin tuotannon.

Lana Del Reyn kasvot on nähty mainoksissa myös Suomessa. Hän konsertoi Helsingissä viime vuonna.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Lana Del Rey on kuin vanhanajan tähti”

  1. iida

    olet kaunis ja super hyvä laulaja olet maailman paras artisti

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste