Kuvassa on viihdeohjelma Putouksen sketsihahmo Kissi Vähä-Hiilari.

– Elikkä tosissaan muistakaa treeneissä iloinen mieli, sanoo sketsihahmo Kissi Vähä-Hiilari.

Kissi on sketsikisan suosikkihahmo

Kissi Vähä-Hiilari ampaisi heti viihdeohjelma Putouksen sketsihahmo- kilpailun suosikiksi.

Kissiä esittää 32-vuotias helsinkiläinen näyttelijä Antti Holma. Hän on työskennellyt pääasiassa teatterissa, mutta myös radiossa ja televisiossa.

Holma julkaisi juuri ensimmäisen romaaninsa Järjestäjä.

Se on humoristinen kuvaus teatterimaailmasta.

Kriitikot ovat kehuneet kirjaa.

Holma kehitti Kissin hahmon jo pari vuotta sitten. Hahmolla on toppi-vaate, vaalea ja melkein oma tukka, minihame ja korkokengät. Esikuvana ovat monet naiset, jotka käyvät kuntosalilla ja kasvattavat lihaksiaan. Holma käy itsekin ahkerasti kuntosalilla.

– Yllätyin, kun siitä tuli niin nätti, Holma kertoo. Kissillä on jo 15 000 kaveria Facebookissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste