Kirjan nimi on Mä haluun viihdyttää. Se on myös Kikan ensimmäisen hitin nimi.
Kikan eli Kirsi Sirénin elämäkerran on kirjoittanut Raija Pelli. Pelli oli Kikan ystävä. Hänet muistetaan myös Poliisi-tv:n juontajana.
Kikka vetäytyi julkisuudesta vuonna 2004. Hän jätti päihteet, ja tilalle tuli terveellinen elämäntapa. Se ei kuitenkaan enääauttanut. Kikka kuoli vuonna 2005. Hän oli vain 41-vuotias.
Raija Pellin mukaan Kikka aavisti, että hän kuolee nuorena. Vaikka Kikka oli värikäs esiintyjä, hän oli hyvin herkkä ihminen.
