Keikkailu väsyttää välillä Suvia

Suvi Teräsniska on uusi iskelmätaivaan tähti.

Suvi Teräsniska on vielä nuori nainen, mutta hän on ehtinyt myydä jo 200 000 levyä.
Laulajattaren uusin levy Hän tanssi kanssa enkeleiden koostuu Yö-yhtyeen kappaleista. Levy on Suomen albumilistan kärkipaikoilla. Sitä on myyty platinalevyyn oikeuttava määrä, eli yli 20 000 kappaletta.

Teräsniska tekee vuodessa lähes sata keikkaa. Hän on julkaissut viiden vuoden aikana viisi levyä. Laulaja myöntää, että välillä väsyttää.

Teräsniska sanoi viime vuonna Ilta-Sanomien haastattelussa, että jatkuva reissaaminen ja myöhäiset esiintymisajat rasittavat häntä. Teräsniska haaveilee oikeasta ammatista, vaikkapa sairaanhoitajan työstä.

– Esiintymistilanne lavalla on aina palkitseva, Suvi Teräsniska sanoo.

Teräsniskan kotielämä on onnellista. Hän osti juuri oman talon yhdessä kihlattunsa, ääni- ja valomies Simo Aallon kanssa.

– Vapaa-aika kuluu talon parissa mukavasti

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste

Suvi Teräsniska on oululainen iskelmälaulaja. Hän täyttää 10. huhtikuuta 24 vuotta.

Suvi Teräsniska on oululainen iskelmälaulaja. Hän täyttää 10. huhtikuuta 24

Keikkailu väsyttää välillä Suvia

Suvi Teräsniska on vielä nuori nainen, mutta hän on ehtinyt myydä jo 200 000 levyä.

Suvi Teräsniskan uusin levy Hän tanssi kanssa enkeleiden koostuu Yö-yhtyeen kappaleista. Levy on Suomen albumilistan kärkipaikoilla. Sitä on myyty platinalevyyn oikeuttava määrä, eli yli 20 000 kappaletta.Teräsniska tekee vuodessa lähes sata keikkaa. Hän on julkaissut viiden vuoden aikana viisi levyä. Laulaja myöntää, että välillä väsyttää.

Teräsniska sanoi viime vuonna Ilta-Sanomien haastattelussa, että jatkuva reissaaminen ja myöhäiset esiintymisajat rasittavat häntä. Teräsniska haaveilee oikeasta ammatista, vaikkapa sairaanhoitajan työstä. – Esiintymistilanne lavalla on aina palkitseva, Suvi Teräsniska sanoo.

Teräsniskan kotielämä on onnellista. Hän osti juuri oman talon yhdessä kihlattunsa, ääni- ja valomies Simo Aallon kanssa. – Vapaa-aika kuluu talon parissa mukavasti. ?

Mitä mieltä olit jutusta?