Katri Helenan uran 33. levy Taivaan tie julkaistiin huhtikuussa. Samaan aikaan julkaistiin muistikirja mietelauseista.

Katri Helena on esiintynyt jo 50 vuotta

Katri Helenaa kutsutaan sinivalkoiseksi ääneksi. Se tarkoittaa sitä, että Katrin laulut, ääni ja olemus sisältävät jotakin olennaista Suomesta.

Katri Helena kertoo kirjassaan mietelmiään elämästä ja kuolemasta. Kirjassa kerrotaan myös viesteistä, joita Katri Helena on saanut kuolleilta läheisiltään.

Katri Helenan toinen aviomies Timo Kalaoja kuoli vuonna 1988 ja poika Juha vuonna 2009. Katri Helena kertoo, että on merkinnyt henkimaailman viestejä muistiin miehensä kuolemasta asti.

Katri Helena on kaikkien aikojen suosituimpia suomalaisia iskelmälaulajia. Hän on levyttänyt 500 laulua. Katri Helenan ensihitti Puhelinlangat laulaa julkaistiin 50 vuotta sitten.

– Se laulu on viimeinen vilkaisu sotien jälkeiseen ja kadonneeseen Suomeen, joka oli toivoa täynnä, Katri sanoo Ilta-Sanomissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Katri Helena on esiintynyt jo 50 vuotta”

  1. janne

    onneksi olkoon

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste