Kaija Koo on suosittu laulaja. Kaija Koon oikea nimi on Kaija Kokkola.

Kaija Koolta ilmestyy uusi  levy ja elämäkerta

Kaija Koon uuden levyn nimi on Taipumaton. Levyn nimi kuvaa laulajattaren asennetta elämään. Hän ei anna helposti periksi. Kaija Koo haluaa kannustaa myös muita.

Kaija Koo on monien mielestä hieno laulaja, koska hänen laulunsa antavat voimaa. – Musiikki on voimakas väline. Musiikin avulla voi pelastaa ihmishenkiä, Kaija Koo sanoo Ylen haastattelussa.

Kaija Koosta julkaistaan myös kirja. Taipumaton-elämäkerran on kirjoittanut Jouni K. Kemppainen. Kirja julkaistaan Kaija Koon syntymäpäivänä 10.9. Kaija Koo täyttää silloin 59 vuotta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.