JVG:n Jare (vasemmalla) ja VilleGalle ovat huippusuosittuja hiphoppareita.

JVG täyttää Areenan kahdesti

Suomalainen hiphop-duo JVG esiintyy kahdessa suurkonsertissa Helsingissä.

JVG esiintyy peräti kaksi kertaa peräkkäin Helsingin Areenalla toukokuussa. Suomalainen hiphop-duo JVG esiintyy kahdessa suurkonsertissa Helsingin Areenassa. Kaksikon Paluu tulevaisuuteen -konsertit ovat ainutlaatuisia tapahtumia suomalaisessa musiikkielämässä. Suomalaiset esiintyjät täyttävät vain harvoin Areenan kokoisia esiintymispaikkoja.

JVG on suuressa suosiossa. Jaren ja VilleGallen levyjä on myyty yli 80 000 kappaletta.

– Olemme tietysti hyvissä fiiliksissä siitä, että konsertit on myyty melkein loppuun, Jare ja VilleGalle sanovat.

JVG:n areenakonserteissa kuullaan kaikki yhtyeen hitit. Konsertit on tarkoitettu koko perheelle. JVG:N tunnetuimpia kappaleita ovat esimerkiksi Mauton jasso, Tuulisii, Tarkenee ja Takajeejee.

JVG esiintyy Areenalla 27. ja 28. toukokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.