JVG:n Jare (vasemmalla) ja VilleGalle ovat huippusuosittuja hiphoppareita.

JVG täyttää Areenan kahdesti

Suomalainen hiphop-duo JVG esiintyy kahdessa suurkonsertissa Helsingissä.

JVG esiintyy peräti kaksi kertaa peräkkäin Helsingin Areenalla toukokuussa. Suomalainen hiphop-duo JVG esiintyy kahdessa suurkonsertissa Helsingin Areenassa. Kaksikon Paluu tulevaisuuteen -konsertit ovat ainutlaatuisia tapahtumia suomalaisessa musiikkielämässä. Suomalaiset esiintyjät täyttävät vain harvoin Areenan kokoisia esiintymispaikkoja.

JVG on suuressa suosiossa. Jaren ja VilleGallen levyjä on myyty yli 80 000 kappaletta.

– Olemme tietysti hyvissä fiiliksissä siitä, että konsertit on myyty melkein loppuun, Jare ja VilleGalle sanovat.

JVG:n areenakonserteissa kuullaan kaikki yhtyeen hitit. Konsertit on tarkoitettu koko perheelle. JVG:N tunnetuimpia kappaleita ovat esimerkiksi Mauton jasso, Tuulisii, Tarkenee ja Takajeejee.

JVG esiintyy Areenalla 27. ja 28. toukokuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste