Kari (Jukka Rasila) ja Jari (Kari Hietalahti) ovat hyviä ystäviä.

Jarin ja Karin uudet seikkailut

Jari ja Kari ovat hyviä ystävyksiä. He eivät koskaan suutu toisilleen. Jukka Rasila esittää Karia, joka on hiljainen kaveri. Kari Hietalahden esittämä Jari on puheliaampi toiminnan mies.

Vaikka kyseessä on lastenohjelma, se sopii hyvin aikuisten katseltavaksi.

Rasilan mukaan Kari on erityislapsi. Kari saattaa olla kehitysvammainen poika.

Rasila sanoo, että hän on halunnut tehdä hahmosta hienon ihmisen. Sellaisen, jota ei nähdä yleensä lastenohjelmissa.

Jarin ja Karin kesäloma TV2:ssa sunnuntaisin kello 8.35.

Lähde HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Jarin ja Karin uudet seikkailut”

  1. Eemeli

    Tää on aika hyvä ohjelma !

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste