HIMin laulaja Ville Valo keskellä.

HIMin laulaja Ville Valo keskellä.

HIM palaa pitkältä tauolta

Ville Valo tuo HIMin takaisin esiintymislavoille.

Muistatteko vielä Ville Valon? 1990–2000-lukujen suurin suomalainen rocktähti ja hänen yhtyeensä HIM ovat olleet hiljaa vuosikausia. Nyt Love Metalia eli rakkausmetallia soittava yhtye palaa julkisuuteen ja keikoille.

Yhtye julkaisee lokakuussa kokoelmalevyn, jonka nimi on XX – Two Decades of Love Metal. Levyllä on yksi uusi kappale, Strange World. HIM tekee myös aivan uutta levyä. Se julkaistaan ensi keväänä.

HIM esiintyy Helsingin Tavastia-klubilla uutenavuotena neljänä iltana peräkkäin. Klubi on jo loppuunmyyty.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste