Näin tanssitaan suosittua hevostanssia.

Näin tanssitaan suosittua hevostanssia.

Hevostanssi on syksyn hitti

Park Jae Sangin hittibiisin nimi on Gangnam Style.

Syksyn kuumin hitti ei ole mikään aivan tavallinen kappale aivan tavalliselta artistilta. Maailmaa villitsee nimittäin hassunhauska hevostanssi. Sen tekijä on Etelä-Koreasta kotoisin oleva hiphop-tähti PSY eli Park Jae Sang. Hittibiisin nimi on Gangnam Style. PSY on kotimaassaan suosittu esiintyjä.

PSY:n musiikivideon on katsonut YouTubessa yli kuusi miljoonaa ihmistä.

Kappaleen voit kuunnella ja katsoa osoitteessa youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste