Hector kiertää syksyn aikana Suomea. Iso mies julkaisee myös uuden levyn.

Hector levytti pitkän tauon jälkeen

Hector julkaisee tänä syksynä uutta musiikkia pitkän tauon jälkeen.

Viimeksi Hector julkaisi levyn 10 vuotta sitten. Hectorin 22. studioalbumi Hauras julkaistaan marraskuussa. 67-vuotias laulaja ja lauluntekijä lähtee lokakuun lopussa pitkälle stadionkiertueelle. Kiertue päättyy marraskuun lopussa Helsinkiin.

Hector on yksi suomalaisen rockmusiikin suurista nimistä. Hänen uransa on kestänyt pian 50 vuotta. Hectorin ensisingle Palkkasoturi julkaistiin vuonna 1965. Sen jälkeen Hector on julkaissut monia klassikkolevyjä.

Hector ehti jo jättää jäähyväiset esiintymislavoille vuonna 2006. Hän teki jäähyväiskiertueenkin. Sen jälkeen hän tuli katumapäälle. Hectorilla oli vielä annettavaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Hector levytti pitkän tauon jälkeen”

  1. MARKO KE 27V

    HYVÄÄ MUSIIKKIA MARKO ANJA MARKUU HYVYÄÄ SYS

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste