Kuvassa ovat vasemmalta oikealle Freddie Mercurya elokuvassa esittävä Rami Malek ja Queenin jäsenet Brian May ja Roger Taylor. Heidät kuvattiin Bohemian Rhapsody -elokuvan ensi-illassa Lontoossa 21. lokakuuta. Kuvassa keskellä Lucy Boynton, Ben Hardy, Joseph Mazzello, Gwilym Lee ja Allen Leech. Boynton esittää elokuvassa Mercuryn uskottua ja mieskolmikko muita Queen-yhtyeen jäseniä.

Freddie Mercury oli mahtava laulaja

Bohemian Rhapsody on elokuva, joka kertoo Freddie Mercuryn tarinan. Freddie Mercury oli Queen-yhtyeen laulaja ja kaikkien aikojen hienoimpia esiintyjiä

Queen-yhtyeestä ja sen laulajasta Freddie Mercurysta kertova elokuva on suuri menestys. Kriitikot ovat kuitenkin moittineet elokuvaa.

Bohemian Rhapsody on elokuva, joka kertoo laulajan tarinan. Freddie Mercury oli hieno esiintyjä ja hänen lauluäänensä oli vahva. Hän kuoli vuonna 1991 vain 45-vuotiaana. Mercuryn kuolinsyy keuhkokuume, joka johtui aidsista.

Bohemian Rhapsody on kevyt, mutta onnistunut kuvaus erään yhtyeen synnystä ja pääsystä huipulle. Elokuva päättyy jo ennen Mercuryn kuolemaa. Sen huippuhetki on Queenin ikimuistoinen esiintyminen Live Aid -hyväntekeväisyyskonsertissa vuonna 1985.

Elokuvan pääosassa ovat Mercury ja musiikki. Muut henkilöt jäävät ohuiksi.

Bohemian Rhapsodya esuitetään elokuvateattereissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste