Laulaja Eva Dahlgren lähtee lokakuussa pohjoismaiden kiertueelle.

Laulaja Eva Dahlgren lähtee lokakuussa pohjoismaiden kiertueelle.

Eva Dahlgren tulee Suomeen

Ruotsalainen laulaja Eva Dahlgren esiintyy jälleen Suomessa.

Hän tekee tänä syksynä kiertueen Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Dahlgren esiintyy Turussa, Tampereella ja Helsingissä lokakuun puolivälissä.

Dahlgren on ollut Suomessa hyvin suosittu jo 1980-luvun alusta asti. Hän julkaisi uuden albumin ”Jag sjunger ljuset” viime keväänä. Keväällä hän teki myös pienen klubikiertueen.

– Kevään kiertue oli lyhyt. Toisaalta se ylitti odotukseni. Musiikin esittäminen klubeilla tuntui mahtavalta. Odotan kuitenkin jo syksyä, kertoo Eva Dahlgren.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste