Erika Vikmanin imago eli tyyli on nykyään rohkea.

Erika Vikman on villi ja vapaa

Erika Vikman on nousi suosioon, kun hän vaihtoi tyylinsä. Nyt Erika Vikman on rohkea esiintyjä.

Erika Vikmanin video Syntisten pöytä on Youtuben katsotuimpia. Laulajattaren uusi tyyli jakaa mielipiteitä.

Erika Vikman tuli tunnetuksi, kun hänet valittiin vuonna 2016 tangokuningattareksi. Vikman seurusteli myös muutaman vuoden ajan Dannyn eli Ilkka Lipsasen kanssa.

Erika Vikmanin ura kääntyi nousuun viime talvena. Vikman osallistui silloin Uuden Musiikin Kilpailuun. Hänen laulunsa Cicciolina oli yleisön suuri suosikki. Monet tunnistivat siinä samanlaisia sävyjä kuin Kikan hiteissä.

Erika Vikmanin tyyli on muuttunut täydellisesti. Tangomarkkinoiden voiton jälkeen hän esitti perinteisiä iskelmiä, joissa laulettiin rakkaudesta ja parisuhteesta. Nyt tyyli on villi ja vapaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Erika Vikman on villi ja vapaa”

  1. nawaf

    se on hyvä

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste