Ellinoora esittää soulia.

Ellinoora esittää soulia.

Ellinoora on uusi kyky

Ellinoora Leikas on 19-vuotias oululainen laulaja.

Hänen kappaleensa Sellainen mies on keinuva ja svengaava soul-kappale. Laulun videon voi katsoa Youtubessa.

Sellainen mies on alun perin tanskalainen sävellys. Siitä huolimatta Ellinooran laulu saa sen kuulostamaan menneiden aikojen Suomi-iskelmältä.

Ellinoora aloitti tänä syksyllä opinnot Helsingin Pop Jazz Konservatoriossa. Hänen ensimmäinen levynsä julkaistaan ensi vuonna.

Mitä mieltä olit jutusta?


3 kommenttia uutiseen “Ellinoora on uusi kyky”

  1. chere

    moi oon sun fani ellinoora ja olen sun pikkuserkusejesi besu. voisinko saada nimmarisi ja levysi olen sinun iso fanisi ja rakastan sinun biisejä. tykään uutisesta

  2. paulavain

    <3

  3. chere oot nolo

    juu ei. vitsi oot nolis… xD

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste