Olet tässä: Etusivu » Viihde » Edddie Van Halenia muistellaan
Eddie Van Halen Las Vegasissa Yhdysvalloissa vuonna 2015.
Edddie Van Halenia muistellaan
Teksti: Petri KiuttuKuva: Lehtikuva
Kitaristi Edddie Van Halen merkitsi monille ihmisille paljon. Rockmusiikin ystävien mielestä Eddie Van Halen oli yhtä merkittävä kitaristi kuin Jimi Hendrix ja Stevie Ray Vaughan.
Yhdysvaltalainen kitaristi Eddie Van Halen kuoli 6. lokakuuta. Eddie Van Halen tuli tunnetuksi Van Halen -yhtyeessään. Hän oli yksi kaikkien aikojen parhaimmista sähkökitaristeista.
Eddie Van Halen oli sairastanut syöpää yli kymmenen vuotta. Van Halen esiintyi konserttikiertueella viimeksi vuonna 2015.
Monet tunnetut kitaristit ja muusikot ovat muistelleet Eddie Van Halenia. Hän merkitsi monille paljon.