Siinä he kertovat sen, mitä kaikkien tulisi tietää maailmasta. 12 alustusta maailmasta, 12 dokumenttielokuvaa, asiatietoa, syventäviä keskusteluja. Siinä on Docventures, uusi tietopohjainen sarja. Vetäjinä kansainväliset seikkailijat Riku Rantala ja Tuomas Milonoff.
Sarjan 12 jaksoon on puristettu se tieto, mikä jokaisen olisi hyvä tietää maapallostamme. – Jos Madventures kiinnosti, kiinnostut luultavasti myös tästä sarjasta. Nykymaailmassa on hirveästi tietoa. Yritimme pakata sen tiiviiksi paketiksi. Emme välttele vaikeitakaan aiheita, Riku Rantala kertoo YleX:n haastattelussa.
Sarjan vaikeisiin aiheisiin kuuluvat väkivalta, seksi ja huumeet. Niistä keskustellaan asiallisesti, mutta avoimesti.
Docventures alkaa Yle TV2:ssa keskiviikkona 28.8. kello 22.10. Keskusteluohjelma Docventures kuultavissa Yle Radio Puheessa keskiviikkoisin kello 13.

Tehkää tästä dokkari!
http://yle.fi/uutiset/muhkea_riita_kuonasta_johti_paaluottamusmiehen_potkuihin/8444046