Darude on Suomen edustaja Euroviisuissa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Anton Sucksdorff
Uutinen julkaistu: 08.05.2019

Darude edustaa Suomea Euroviisuissa. Laulun nimi on Look Away.

Darude eli muusikko Ville Virtanen ei laula itse kilpailukappaletta. Laulajana toimii Sebastian Rejman. Daruden tunnetuin kappale on Sandstorm. Se oli suuri kansainvälinen hitti vuonna 2000.

Darude sanoo, että hän haluaa tuoda Euroviisujen lavalle samanlaista tunnelmaa, mitä on klubeissa ja festareilla.

Eurovision laulukilpailut järjestetään Israelin Tel Avivissa. Suomi kilpailee finaalipaikasta semifinaalissa. Darude kilpailee ensimmäisessä semifinaalissa tiistaina 14. toukokuuta. Euroviisujen finaali on lauantaina 18. toukokuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)