Darude Euroviisuissa

Darude edustaa Suomea Euroviisujen laulukilpailussa.
Darude on tehnyt laulun Look away.
Sen laulaa Sebastian Rejman.
Darude esiintyy ensimmäisessä karsintaryhmässä tiistaina 14. toukokuuta.
Loppukilpailu on lauantaina 18. toukokuuta.
Euroviisuissa on laulajia eri maista.
Tänä vuonna Euroviisut pidetään Tel Avivissa Israelissa.
Madonna vierailee Euroviisuissa lauantaina 18. toukokuuta.
Hän esittää kaksi laulua.
Madonna on hyvin tunnettu laulaja.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toim. Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, logo: eurovision.net