Cheek eli Jare Henrik Tiihonen on Suomen kaikkien aikojen menestynein hiphop-laulaja.

Cheekin jäähyväiskiertue alkoi

Cheek aikoo lopettaa uransa tämän kesän jälkeen. Cheek esiintyy kesällä peräti 16 festivaalilla.

Hiphop-laulaja Cheek on aloittanut viimeisen keikkakesänsä. Laulajan jäähyväiskiertueen nimi on Täältä sinne.

Cheek esiintyy toukokuussa jäähalleissa. Kesällä hän on pääesiintyjänä 16 eri festivaalilla. Melkein kaikkien Cheekin toukokuun konserttien liput on myyty loppuun jo ennakkoon. Kesän festivaaliesiintymisiä mahtuu kuitenkin katsomaan.

Cheekin uran viimeiset esiintymiset ovat Lahden hiihtostadionin mäkimontussa. Cheek päättää uransa kahteen Lahden keikkaan 24.–25. elokuuta. Lahti on myös Cheekin kotikaupunki.

Lisätietoa Cheekin Facebook-sivulla: www.facebook.com/cheekfb.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Cheekin jäähyväiskiertue alkoi”

  1. pate

    kiva uutinen

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste