Cheek eli Jare Tiihonen täytti viime vuonna Olympiastadionin kahdesti peräkkäin. Suosio jatkuu edelleen.

Cheek on Suomen suurin raptähti

Cheekin suosio jatkuu vahvana. Hiphop-artistin uutuus on listojen kärjessä.

Cheekin uusi levy Alpha Omega ilmestyi lokakuun puolivälissä. Ensi vuoden alussa Cheek lähtee peräti 15 konsertin kiertueelle.

Cheek laulaa uudella albumillaan jopa lopettamisesta. Sen aika ei kuitenkaan todennäköisesti ole aivan pian pian.

Cheek kuuluu Suomen suosituimpiin artisteihin. Hän haluaa nauttia menestyksestään vielä vuosia.

– Tämän levyn tekeminen oli vaikeinta koskaan. Kokonaisuudesta tuli tumma, Cheek kertoi Instagramissa.

Uusi Jare vs. Cheek -dokumentti Tv2 8.11. kello 19.30. Dokumentin jälkeen Live: Cheek kello 20.30.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste