Agentti 007:n roolissa nähdään neljännen kerran Daniel Craig. Craig on lupautunut tekemään vielä yhden Bondin.

Bond palaa menneisyyteensä

007 Spectre on jo 24:s virallinen James Bond -elokuva. James Bondia näyttelee edellisistä elokuvista tuttu Daniel Craig.

Elokuvan ohjasi Sam Mendes. Hän ohjasi myös edellisen Bond-elokuvan, Skyfallin. Se tuli teattereihin kolme vuotta sitten. Skyfall on yksi parhaita Bond-elokuvia. Mendes on laadukkaan elokuvaohjaajan maineessa. Hän on ohjannut esimerkiksi elokuvan American Beauty, jota monet pitävät yhtenä  parhaista amerikkalaiselokuvista.

Uusi Bond-elokuva sai nimensä Spectre-rikollisjärjestöstä. Järjestö on mukana monissa Bond-elokuvissa. Viimeksi Bond otti yhteen sen kanssa vuonna 1971 Timantit ovat ikuisia -elokuvassa. Elokuva on kuvattu Lontoossa, Méxicossa, Marokossa, Roomassa ja Itävallassa. Tunnussävelmän Writing’s On The Wall esittää Sam Smith.

007 Spectre tulee teattereihin 30.10.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste