Blind Channel on kotoisin Oulusta. Yhtye haluaa voittaa euroviisut.

Blind Channel euroviisuihin

Rockyhtye Blind Channel edustaa Suomea Eurovision laulukilpailussa. Blind Channel voitti ylivoimaisesti Eurovision laulukilpailun Suomen karsinnat.

Laulun nimi on Dark Side.

Blind Channelin tavoite on menestyä ulkomailla. Yksi keino menestykseen on Euroviisut.

Eurovision laulukilpailut pidetään toukokuussa Rotterdamissa Hollannissa. Vielä ei tiedetä, onko paikalla yleisöä. Se riippuu koronatilanteesta.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste