Yhdysvaltalainen Beyoncé on maailman tunnetuimpia poptähtiä.

Beyoncé teki levyn salaa

Beyoncé julkaisi uuden levynsä vain parin päivän varoitusajalla.

Juuri kukaan ei tiennyt, että laulajatar on äänittänyt uuden albumin. Se on nykyaikana harvinaista. Beyoncén viides sooloalbumi on nimetty laulajan mukaan. Levyllä on 14 kappaletta ja peräti 17 musiikkivideota. Levy julkaistiin joulukuun puolessa välissä. Beyoncén yllätykset eivät jääneet ainoastaan uuteen levyyn. 32-vuotias laulaja yllätti myös aviomiehensä Jay-Z:n ilmoittamalle hänelle, että pariskunta elää loppuvuoden vegaaneina eli ilman eläinperäistä ravintoa. Teksasista kotoisin oleva Beyoncé tuli tunnetuksi Destiny’s Child -tyttöbändissä. Hänellä on tytär nimeltä Blu Ivy.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste