Olet tässä: Etusivu » Viihde » Babylon Berlin on Euroopan kallein tv-sarja
Babylon Berlin -sarjan pääosissa ovat Charlotte Ritter
(Liv Lisa Fries) ja Gereon Rath (Volker Bruch).
Babylon Berlin on Euroopan kallein tv-sarja
Teksti: Petri KiuttuKuva: Yle Kuvapalvelu
Saksalainen Babylon Berlin on kallein eurooppalainen tv-sarja. Sarja on suosittu monissa maissa, myös Suomessa.
Sarjasta on valmistunut tänä syksynä kolmas kausi. Babylon Berlin kertoo Saksan kehityksestä vuodesta 1929 lähtien.
Tapahtumat sijoittuvat pääkaupunkiin Berliinin. Berliini tunnettiin 1920–1930-luvuilla villeistä juhlista. Sarjassa kuvataan rikollisuutta ja natsien nousua valtaan.
Babylon Berlinin kaikki kolme kautta oavt Yle Areenassa.