Babylon Berlin -sarjan pääosissa ovat Charlotte Ritter (Liv Lisa Fries) ja Gereon Rath (Volker Bruch).

Babylon Berlin on Euroopan kallein tv-sarja

Saksalainen Babylon Berlin on kallein eurooppalainen tv-sarja. Sarja on suosittu monissa maissa, myös Suomessa.

Sarjasta on valmistunut tänä syksynä kolmas kausi. Babylon Berlin kertoo Saksan kehityksestä vuodesta 1929 lähtien.

Tapahtumat sijoittuvat pääkaupunkiin Berliinin. Berliini tunnettiin 1920–1930-luvuilla villeistä juhlista. Sarjassa kuvataan rikollisuutta ja natsien nousua valtaan.

Babylon Berlinin kaikki kolme kautta oavt Yle Areenassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.