Fanit ovat surreet Aviciita varsinkin Ruotsissa.
Aviciin musiikkia soitetaan nyt enemmän kuin koskaan. Avicii teki suosittua elektronista tanssimusiikkia. Suosituin Aviciin laulu on Wake Me Up. Sitä on soitettu Spotifyssa yli 200 miljoonaa kertaa.
Hän teki yhteistyötä muun muassa Madonnan ja Coldplayn kanssa. Avicii teki paljon myös konsertteja. Hän esiintyi Ruotsin prinssin Carl Philipin häissä. Aviciin terveys heikkeni viime vuosina.
Lähde STT
