Asa on arvostetuimpia suomalaisia rap-muusikkoja.

Asa katsoo taaksepäin

Asa eli Matti Salo on tehnyt vuoden tiukimman kotimaisen biisin.

Mä tahdon olla hippi yhdistää 1970-luvun Love Records -musiikkia ja nykypäivän saundeja. Kappaleen pohjana soivat Isokynä Lindholmin Meritaru ja Kari Peitsamon Tahdon olla hippi.

Love Recordsin kappaleita löytyy myös Asan Love-levyltä, joka julkaistiin elokuussa.

Asa tunnetaan yhteiskunnallisena rap-muusikkona. Hänen Loppuasukas-levyään pidetään suomalaisen rap-musiikin perusteoksena. Uusi levy keskittyy kuitenkin rakkauden sanomaan.

Asa teki Love-albumia peräti 10 vuotta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste