Anna Puu tuli toiseksi vuonna 2008 Idols-kilpailussa.

Anna Puu tuli toiseksi vuonna 2008 Idols-kilpailussa.

Anna Puu muuttui punapääksi

Suosikkilaulajan hiusten väri muuttui. Musiikkityyli on kuitenkin sama.

Anna Puun ihailijat ovat huomanneet, että jotakin on muuttunut. Suosikkilaulaja on vaihtanut tyyliään. Hänen hiustensa väri on vaihtunut blondista eli vaaleasta porkkananpunaiseksi.

Anna esittää edelleen tarttuvaa ja melodista poppia. Hänen kolmas levynsä on nimeltään Antaudun. Se julkaistaan lokakuun 26. päivä. Kolme pientä sanaa -laulu soi jo radioissa.

Anna on pienen, kaksivuotiaan tytön äiti. Laulajatar sanoo, että se kuuluu hänen uudella levyllään.

– Tietysti äitiys on iso asia. Lauluista saattaa kuulla minun elämäntilanteestani, Anna Puu sanoo Iltalehdessä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste