Anna Eriksson on laulaja ja lauluntekijä. Hänestä tuli suosittu laulaja 1990-luvun puolivälissä.

Anna Eriksson palaa esiintymislavoille

Laulaja Anna Eriksson palaa pitkän tauon jälkeen esiintymislavoille. Suosittu laulaja on esiintynyt viimeksi viisi vuotta sitten.

Anna Eriksson esiintyy tänä kesänä festivaaleilla. Erikssonin ensimmäinen konsertti oli viime perjantaina Iskelmäkesä-festivaalilla Riihimäellä. Eriksson tekee juhannuksen jälkeen vielä kymmenen keikkaa.

40-vuotias Anna Eriksson on esiintynyt festivaaleilla viimeksi viisi vuotta siten. Pitkän tauon aikana hän on maalannut ja tehnyt taide-elokuvan.

Anna Eriksson on menestyneimpiä suomalaisia naislaulajia. Hän on julkaissut kymmenen albumia. Erikssonin tunetuimpia lauluja ovat Juliet ja Joonatan, Kun katsoit minuun ja Kaikista kasvoista.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste