Alexi Laiho Tuska-festivaalilla vuonna 2014.

Alexi Laiho on kuollut

Children of Bodomin perustaja Alexi Laiho kuoli tammikuun alussa.

Kitaristi ja laulaja Alexi Laiho oli kärsinyt pitkään vakavista terveysongelmista. Hän oli 41-vuotias.

Laiho nousi menestykseen metalliyhtye Children of Bodomissa. Yhtye tunnetaan ympäri maailman.

Monet tunnetut muusikot ovat esittäneet surunvalittelunsa. Esimerkiksi kitaristi Steve Vai ja Megadeth-yhtyeen Dave Mustaine ovat muistelleet Laihoa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.