Adele on tällä hetkellä maailman suosituin poplaulaja. Hän ei ole esiintynyt vielä koskaan Suomessa.

Adele hurmaa äänellään

Adele on tällä hetkellä maailman suosituin naislaulaja.

Englantilaisen Adelen kolmas levy 25 julkaistiin viime syksynä. Levy on valtava menestys. Levy on rikkonut ennätyksiä. Levyä ei ole poikkeuksellisesti julkaistu vielä lainkaan suoratoistopalveluissa. Esimerkiksi Spotify on suoratoistopalvelu. 25-levyn voi ostaa cd-levynä tai sen voi ladata maksua vastaan musiikkia myyvistä verkkokaupoista.

Adele esiintyy keväällä 36 konsertissa eri puolilla Eurooppaa. Suomeen Adele ei tule. Suomea lähimmäksi Adele saapuu, kun hän esiintyy Tukholmassa 29. huhtikuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste