Saara Aalto hakee menestystä nyt Britanniasta.

Saara Aalto hakee menestystä nyt Britanniasta.

Aalto menestyy Britanniassa

Laulaja Saara Aalto pääsi jatkoon Britannian X Factor -kilpailussa.

Aalto esitti Sian laulun Chandelier. Kaikki tuomarit kehuivat Aallon esitystä.

Aalto on lahjakas laulaja. Hän on opiskellut laulua kotikaupungissaan Oulussa ja Sibelius-Akatemiassa. Hän on esiintynyt monissa laulukilpailuissa Suomessa. Nyt hän toivoo uralleen menestystä Britanniassa.

Saara Aalto teki myös videon, jossa hän esittää Frozen-elokuvan tunnuskappaleen 15 eri kielellä.

Britannian X Factoria voi seurata Sub-kanavalta lauantaina ja sunnuntaina.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste