Suomalainen moukarinheittäjä Silja Kosonen on hyvässä kunnossa. Hän voitti Euroopan cupin kisan maaliskuussa Kyproksella. Kosonen heitti kisassa 77,07 metriä. Se on uusi Suomen ennätys ja kauden paras tulos koko maailmassa.
MM-kisat järjestetään Japanin Tokiossa syyskuussa. Kosonen odottaa innolla yleisurheilun MM-kisoja.
– MM-kisat ovat vielä kaukana. Tänä vuonna on paljon harjoittelua ja monia kilpailuja. Tuntuu tietenkin hyvältä, kun heitot sujuvat hyvin.
