Roger Federer on yksi maailman parhaista tennispelaajista. Hän oli ykköspelaaja 237 viikkoa vuodesta 2004 vuoteen 2008. Federer voitti Wimbledonin tenniskilpailun kahdeksan kertaa.
Nyt Federerin ura on ohi. Hän on kärsinyt polvivaivoista. 23. syyskuuta Roger Federer pelasi viimeisen ottelunsa joukkuekilpailussa Laver Cupissa Lontoossa. Koko yleisö hurrasi, kun Federer piti puheen.
– Tämä on juhla. Matkani oli täydellinen.
