Vuohijoki sai pronssimitalit 63 kilon sarjassa. Hän saavutti pronssia sekä työnnössä että yhteiskilpailussa. Vuohijoen yhteistulos 203 kiloa on samalla uusi Suomen ennätys. EM-kisat järjestettiin Romanian pääkaupungissa Bukarestissa.
Vuohijoki on ensimmäinen suomalainen painonnostaja, joka ylsi lajin arvokisoissa mitaleille 17 vuoteen. Edellinen suomalainen arvokisoissa menestynyt painonnostaja on Karoliina LUndahl. Hän sai EM-pronssia vuonna 2001.
29-vuotias Vuohijoki edustaa Rovaniemen Reipasta. Hänen tavoitteensa on menestyä seuraavissa kesäolympialaisissa. Olympialaiset järjestetään vuonna 2020 Japanin pääkaupungissa Tokiossa.

Hieno juttu???. Hyvä Anni!