Kunnari on lentopallojoukkueen päävalmentaja

Teksti: Selkosanomat, lähde STT
Kuva: Lehtikuva / Markku Ulander
Uutinen julkaistu: 14.03.2024

Olli Kunnari on Suomen miesten lentopallomaajoukkueen uusi päävalmentaja.

Kunnari oli aikaisemmin Akaa-Volley-joukkueen päävalmentaja.

Olli Kunnarin ensimmäinen ottelu on päävalmentajana on Tampereella 17. toukokuuta. Se on Kultaisen liigan ottelu, jossa Suomi kohtaa Belgian tai Kroatian.

– Olen innoissani työstä. Olen nöyrä ja haluan kehittyä.

Suomen maajoukkuetta valmensi aiemmin Joel Banks. Joel Banks on kotoisin Britanniasta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)