Suomalainen keihäänheittäjä Oliver Helander oli onnellinen EM-kisojen keihäsfinaalin jälkeen keskiviikkoiltana. Oliver Helander onnistui kisassa hyvin. Hän voitti EM-pronssia.
Suomi tunnetaan siitä, että meillä on perinteisesti hyviä keihäänheittäjiä. Myös tällä kertaa keihäänheittäjä toi EM-kisoista ainoan mitalin.
Oliver Helander oli helpottunut kilpailun jälkeen. Hänen kaksi ensimmäistä heittoa epäonnistuivat. Oliver Helanderin kesän tärkin kilpailu on Pariisin olympialaisten keihäskilpailu.
– Onneksi kolmas kolmas heittoni onnistui. Minun on nyt helpompi katsoa eteenpäin. Yritän heittää vielä paremmin Pariisin olympialaisissa.
Kesäolympialaiset alkavat 26. heinäkuuta. Olympialaiset järjestetään Ranskan pääkaupungissa Pariisissa.
